Bästa fredagen!

Idag har jag haft skiit kul med Frida & Sofia.
Efter skolan drog vi upp till a6 direkt efter skolan. Ah men i början kan jag ju säga att alla var lama verkligen. Vi gick bara runt i affärerna haha. Träffade fiffi med då, trevligt trevligt :D
Men sedan bestämde vi ju att äta lite på McDonalds haha .
Efter det haha.. Då blev det fart. Vi typ gick in i massa affärer och prövade as fula kläder haha shiiit va kul det var. Och sedan haha ah det behöver jag inte berätta :P
Men jag hittade Tröjan som jag har kollat in på HMs hemsida, den köpte jag iaf.
Sedan åkte vi ner på bion och kollade på I taket lyser stjärnorna sen var helt OK!
Men den var faktiskt rolig så det blev mycket flumm haha !
Men iaf det var en skit kul fredag!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: frida

aah det va mysigt :D

får göras om !

haha vi blev ju lite tysta inne på lindex , hahha x)

men kul va det iallafall!!

2009-02-07 @ 22:15:15

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0