katastrof imorse !

Hejsan alla!
Det blev lite katastrof imorse.
Jag hade ställt klockan på kvart i 7. Sedan så znoosade jag den till 5 över 7. & då hade jag lite bråttom.
Men när jag znoozade mobilen la jag den på sängen. Så sen när jag sov så råkade jag putta ner den innanför sängen. Jag har ju en såndär halvhög säng så har lådor under sängen. Så jag kröp in där och försökte ta ut den. Fast jag hittade inte den. Så öppnade jag andra lådan som var brevid så låg den där -.-
Så jag hittade mobilen när klockan var tjugo över 7!
jag fick skynda mig jätte mycket till skolan.
Men imorgon ska jag upp klockan 5 för att ska åka och tävla i Kungälv (:
Puss <3

Kommentarer

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0