kolla mejlen oftare.

hejsan.
Nu är jag hos min mormor & morfar ska sova över här inatt.
Ska träna strax singel. Imon är det ingen träning men i helgen kommer det bara att vara team...
Jag tycker att någon träningen kunde varit singel men det kan ju inte jag göra nåt åt.
Jag glömmer alltid att kolla mina mejl så att nu när jag gjorde det hade jag 68 nya meddelanden och jag tror att jag kollade senast för 2 veckor sedan xD Jag måste försöka kolla lite oftare. När man får ett mejl tycker jag att det ska börja låta och blinka över hela datan och det ska stå med STORA bokstäver, Du har fått ett nytt meddelande på din E-post.
Men det skulle någ vara lite jobbigt i längden. Eller kan det vara så enkelt att jag kollar på mejlen varje dag xD
Men jag glömmer ju alltid att kolla. Jag borde ha en lapp på datan där det står KOLLA MEJLEN!
Men nu ska jag surfa vidare här på datan!
Dagens låt:
The script - BreakEven
Puss <3

Kommentarer
Postat av: sara

tittar inte du mejlen varje da? det gör jag, eller i alla fall varannan XP

Lycka till med toningen..fredagen den 13 de! <3 :)

2009-02-12 @ 20:36:22
Postat av: Jossan

Amanda ja känner igen mig brukar inte heller kolla ´mailen en gång hade ja 100 nya(A)

men lycka till me toningen imon!!<3

just de min blogg adress är www.thatsmejossan.blogg.se

men ja har börjat fatta hur man gör nu..tror jag iallafall!! ja de är i HTML så de tar tid xD



kram

2009-02-12 @ 21:13:59

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0