sjunde semla.

Sov över med fia igår, det var kulkul!.
Ska äta min sjunde semla detta året idag. Det blir lite semlor men det är gott (:
Men idag ska jag träna senare sen ska jag nog kolla på någon film hemma och bara slappa lite. Det är ju ändå sportlov nu. Men det är snö ute nu iaf har lust att åka skidor för det var så längesen jag gjorde det! Massa år sen känns det som.
Men just nu sitter jag med min mormor och morfars dator dom har precis skaffat en, hehe en laptop den är jätte skön att skriva på och så är det jätte bra. Men nu ska jag hjälpa till med semlorna!
Dagens låt:
The script - we cry
Puss <3


Kommentarer
Postat av: Jossan

Semlor är gott men ja förstår mig lixom inte på dethär med blogg saken(A) har fixat en blogg men den är helt cp(A) du får förklara på träningen

2009-02-11 @ 14:29:08

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0