styla om bloggen.

Hejsan alla därute!
Har funderat lite nu.
Jag tycker att min blogg ser så mörk ut bara för att den är svart!
Hade tänkt att styla om den lite, men jag har ingen aning om vilken grundfärgen ska vara. Nu har jag ju svart & jag tycker att det är lite mörk med det just nu har haft det så länge ju, vit har dom flesta så det vill jag inte ha. Tänkte mer någon drastisk färg rosa eller något. Jag gillar inte rosa så mycket men någon annan färg, blå, grön, röd eller något, kanske lite beige..
vad tycker ni?
För just nu får jag beslutsångest xD Neh men ifall ni har några idéer så är alla välkomna!
Eller tycker ni inte att det ser ganska mörkt ut?
Kommentera bara.
Puss<3

Ps. Erkänn Miranda Nallarna är så urgulliga!

Kommentarer

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0