tävling igår!

heeej..
Igår så var jag ju och tävlade med teamet i Kungälv!
Dagen började med att man fick gå upp vid 5 -.-
Sedan åkte man till OnOff för där skulle bussen komma. Men bussen var lite försenad så man fick sitta där ett litet tag.
Sedan i bussen så sov jag lite i början var ju så trött. Hade gjort en spellista på mobilen där det bara var lugna låtar bl.a An angel med Declan Galbraith han är bra :D
Sedan så vaknade man och då var vi framme.
När vi var där så skulle vi hitta omklädningsrummen och det gick inte sådär jätte bra. Först gick vi in i ishallen och där trodde vi inte att man skulle hitta omklädningsrummen så vi gick ner för en trappa och där fanns det bara en låst dörr så där gick de ju inte att gå in. Sedan frågade vi en person där och hon sa att vi skulle till skolan fast vi inte skulle det. Så när vi var ute så fick vi gå in igen. Då hittade vi omklädningsrummen i Ishallen. Vi tränade sen och det gick lite sisådär.
Sedan åt vi det blev typ ris och någon curry kyckling geggamojja. Det var faktiskt ganska gott :D
Sedan tävlade vi me kortprogrammet det gick väl bra.
Sen så stack jag, fiffi, nilla & linda till Ica Maxi och köpte godis ;D
Hehe sedan sminkade vi oss till långprogrammet.
Sen var det dags för tävling igen. Vi åkte skit bra !
På prisutdelningen kom vi etta fast vi var dom ända juniorlaget som tävlade :P
På vägen hem så flummade jag med Fiffi :D
Puss på dagen <3

Kommentarer
Postat av: phiie

jaa, klart. De tog lite lång tid att hitta till omklädningsrummen :P

2009-02-22 @ 20:27:27
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: sara

Det var kul!

SM nästa :)

2009-02-23 @ 16:35:48

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0