Bubbla :D

Hola!
Idag fick vi en ny lärare i Spanska, Malou hon är jätte mycket bättre än våran gamla, men hälften av gruppen fick en lärare vid namn Sakineh, hon är jätte sträng så jag är glad att jag fick Malou!
Men jag måste bara säga en sak.
Tycker inte ni att det är jobbigt med massa sidor där man får gratis saker och folk vill att man ska joina bara för att man ska få poäng!
De här sidorna gör ju bara reklam för andra sidor! Man ska få så mycket poäng som möjligt för då får man presentkort, godis, kläder, smink! Man får poäng när andra blir medlem. Alla de här sidorna bara utnyttjar alla för att NI ska göra reklamen för dom!
Det tycker jag iaf, eller hur tycker ni?
Ciao <3


Mitt ''lilla'' tuggummi!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jaa hon e jätte sträng :O fick henne :'( hehe ahh stor bubbla ;D<33

2009-01-08 @ 13:10:55
Postat av: fiffi

Nej de är bra ;) <333

2009-01-09 @ 17:13:36
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0