Film Hancock!

Hallå alla där ute!
Ifall ni undrar har jag jätte tråkigt. Men ska snart börja byta om till träningen.
Nu har jag kollat på Hancock den är faktiskt ganska bra tycker jag då. Det handlar om en kille som heter Hancock och han är en superhjälte. Men han dricker & sånt så allt han försöker göra går fel han råkar förstöra hela staden. Men han träffar en kille som vill ändra honom så han försöker bli trevlig och snäll. Samtidigt som han försöker ta reda på vem han egentligen är.
Jag rekommenderar filmen ;)
Jao, men här kommer en liten bild på min söta lilla katt Smulan <3
Puss <3



Kommentarer

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0