Tävling i Linköping.

Hallå!
Nu har jag varit och tävlat i Linköping. Gjorde mitt dåligaste åk hittils xD
Jag trillade på min första axel!
Missade min dubbel salchow lite, råkade bara sätta ner foten!
Glömde mitt programm lite!
Hoppade upp från min piruett!
Hehe men de andra sakerna gick faktiskt bra!
& sen på prisutdelningen så kom jag 3:a haha... Hade absolut inte förväntat mig det. Men det var inte nog med det. Jag fick ett extrapris för finast leverans! Jaja så jag blev ganska nöjd med dagen ändå till slut.
Dom som inte åker konståkning kanske inte fattar så mycket men ändå xD
Grattis till alla andra <3
Ciao <3

Bild från förra tävlingen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken fin min du har ! x)

2009-01-11 @ 12:29:57
Postat av: Saraa

Åh gattis amanda asbra ju!!!!! :D Vad braa det bleev extrapris och allt (Y) kanonbra! GRATTISGRATTISGRATTIS! det var typ 18 st i eran grupp va? BÄSSTÄRDUU! <3<3<3

2009-01-11 @ 14:49:56
Postat av: Frida

Det va ju jätte bra!<3

2009-01-11 @ 16:58:47
Postat av: emma

Grattis ! <3 :)

2009-01-11 @ 17:04:17

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0