dagen!

hello!
Idag har man haft skola som vanligt. Började med Svenska fick skriva ett omdömme då för att ska ha utvecklingsamtal snart igen. Sedan fick vi läsa, just nu läser jag IDOLEN i skolan av Meg Cabot den är faktiskt bra.
Sedan på So:n så hade våran lärare typ slagit i sin tand så att vi hade någon vikarie och hon visste typ inte vad vi skulle öra så vi fick göra läxor och sånt jag läste i min bok IDOLEN då också. Sedan så hade vi håltimma vi åkte ner til Råslätt och köpte monster och godis kollade lite på skinnjacka med fast faktiskt två snygga där. När vi kom tillbaka hade vi spanska det var tråkigt som vanligt. Sen hade vi matte då var vår lärare inte där heller så vi fick en vikarie Safari hette han tror jag han är så kul haha. Sen skulle vi haft musik men den bllev inställd för att vår lärare inte var där. Så det hawr varit en ganska slapp dag ändå!
Puss <3

Kommentarer

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0