:@

Nu är jag arg!
Sitter här och kollar på melodifestivalen.
Jag hörde för första gången Star Pilots med Higher idag. Den var faktiskt jätte bra!
Och då hoppades jag verkligen att dom skulle vidare till finalen!
Men då! Nu vann Snälla Snälla över dom ! Herregud vem röstar på henne egentligen jag tycker att hennes låt är jätte dålig. Usch varför kunde inte Star Pilots gå vidare?
Caroline Af Ugglas har hon nåt fel i skallen eller? Just nu hoppar hon runt på scenen!
Någon som tyckte att hon var bra?
Puss<3

Kommentarer
Postat av: nilla.

iiiiiiiissshh , nej ! hon suger ! ;o

2009-03-07 @ 21:36:54
Postat av: sara

Nej hon är dålig!

fast star pilots låt är ju jätte lik den där andra!!!

2009-03-08 @ 14:45:50

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0