Fred Perry skor!

hejsan.
Idag har jag varit och tränat det gick bra!
Sitter här och lyssnar igenom min Ipod. När jag skulle ladda den så råkade jag ta bort alla låtar! Men jag bad brorsan att lägga in nya ( jag har inga bra låtar på min dator ) och han gjorde faktiskt det. Ganska bra låtar faktiskt de flesta i allafall några är ju lite sisådär men ändå. Idag var jag på A6 lite med. Köpte ett par skor. FredPerry. Letade också lite efter skinnjacka hittade en snygg men det fick jag tydligen önska mig i födelsedags present.
Här är skorna (:

Fast jag har ett rött märke på sidan och har ingen svart rand har ingen rand där nere !
Puss <3

Kommentarer
Postat av: sara

Fina skoor! <3 jag vill oxå ha nya skor och jacka!!!!!!!

2009-03-22 @ 21:39:12

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0