melodifestivalen

hejsan.
Jag har kollat runt lite på massa hemsidor och jag har kommit fram till att Alcazar har bäst chans i Eurovision. Jag tycker inte att den är jätte bra men jag ska rösta på den i allafall för att den har bäst chans sen och jag vill att Sverige ska komma bra till för en gångs skull. Men i alla senaste år så har alla så kallade ''experter'' från sverige alltid tyckt att massa låtar som vi har är bra och jippie vad långt dom skulle komma i eurovision. Bara kolla på dom senaste åren sverige har alltid legat i botten! Jag ska inte lyssna ett skit mer på vad dom säger jag vill att Sverige ska komma långt i eurovision och om ni vill det med så föreslår jag att ni inte ska lyssna ett skit av vad alla så kallde ''experter'' säger i Sverige. I mina prognoser hittils så är mitt bästa råd att rösta på Alcazar för tillfället, jag tycker inte personligen att det är dom bästa men som sagt jag vill ju att Sverige ska komma långt för EN gångs skull. Efter mina källor så ska dom ha bäst chans i allafall.
Tack!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Neeeeeeeeeej! Malena ernman med la voix! =D

2009-03-12 @ 21:25:33
Postat av: fiffi

haha men nu blev de ju opera -.-'

2009-03-14 @ 22:08:29
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0