En underbar helg!

Det har verkligen varit en jätte rolig helg, det började med att jag åkte till Göteborg och kollade på Junior Vm i Teamåkning, det var jätte kul. Sedan på lördagen så gick vi på stan i Gbg och jag köpte ett par skit snygga leggings på Monki. Sedan åkte jag vidare till varberg och träffade min kompis det var jätte kul, jag kom vid 9 på lördagskvällen då lekte vi läskiga haha, men sedan kollade vi på en dålig film men vi orkade inte kolla färdigt på den. Sedan på söndagen gick vi ner till havet och träffade hennes kompisar några av dom badade i havet, det såg helt iskallt ut !
Så det har varit en jätte rolig helg <3

När vi lekte läskiga ^^

Kommentarer
Postat av: frida henriksen

aaw <3 asso detta måste göras om!Så sjukt kul asso:D haha jaah bilden äger ju :j<3

2010-03-15 @ 00:26:14
Postat av: phiie

åhh, söötisar ju ( :<3

2010-03-15 @ 18:03:49
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0