Lipstick Jungle

Hejsan!
Idag är det Lipstick Jungle på TV.
Jag vet faktiskt inte varför jag kollar på det för egentligen tycker jag inte att det är sådär jätte bra.
Det är samma som har gjort Sex and the city som har gjort Lipstick Jungle.
Det handlar om 3 jätte framgångsrika kvinnor. Ena som är designer som dejtar en miljärdar typ haha.
Och en som håller på med en tidning som är otrogen mot sin man. Sedan är det en som har nåt filmbolag tror jag hon har en man som typ är avundsjuk på henne eller något kanske inte riktigt men ungefär.
Det är lite småkul att kolla på det på måndagskvällarna.
Puss <3

Kommentarer
Postat av: phiie

Vill se !!! Vilken tid? är de en serie? -.-' eller en film:D:D

2009-02-23 @ 18:02:09
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: sara

aah jag hör alltid reklam om det men har aldrig sett det :P

2009-02-24 @ 15:39:00

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0