Filmer!

HejHej!.
Tycker inte ni oxå att det finns många filmer som verkar bra på bio:n nu?
Jag tycker faktiskt det, vill se massor av filmer som går just nu. Nu på Jullovet har jag gått på bio en gång det var på Australia. Den var jätte bra, hade allt verkligen!
Här är då en lista av alla filmer jag vill se som går på bion just nu!

1. The day the earth stood still.
2. Yesman
3. Twilight.
4. Allt flyter
5. Changelin
6. Bröllopsduellen
7. Vi hade iallfall tur med vädret, igen!

När det är kallt och mörkt ute (som nu) tycker jag allt att man vill se fler filmer än på sommaren och på våren. Men jag är en liten filmfantast kollar jätte ofta på filmer, men jag tycker faktiskt att man kollar på mer filmer på vintern. Tycker inte ni det?
Godnatt <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

ahh det gör man ju :P <33

2009-01-08 @ 13:13:28
Postat av: sara

TWILIGHT ÄR FORTFARANDE BÄST! :)

2009-01-09 @ 19:21:28

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0