Hemligheterna avslöjas!

HejHej <3
Är det någon mer än jag som kollade på Trollkarlens hemligheter igår?
Igår var det andra delen i det hela.
Jag vet faktiskt inte varför jag kollar på det för att det är väldigt tråkigt när man har fått reda på hur de gör. Sen är det synd om alla andra trollkarlar som försörjer sig på sådant. Men tricken som dom visar är ganska ovanliga. De gör dom mer komplicerade än de egentligen behöver vara. Men i en del trick så gör ju trollkarlen ingenting. Det är tjejerna som får göra allt nästan. Kollade ni på det?
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym ;)

först måste ja bara säga att den där trollkarl grejjen är nig de tråkigaste jag hört talas om..

fast du är söt !

2009-01-19 @ 17:28:10

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0