Let's Dance ikväll.

Bonjour!
Idag börjar Let's dance. Tror att jag ska kolla på det. Iår känns det som att det är mer personer som man känner igen som tävlar. Som Mojje t.ex eller kanske inte alla känner igen honom men det gör jag från ett barnpogram Nicke&Mojje. Ett av mina favorit programm när jag var mindre! Laila Bagge känner alla till som har tittat på IDOL. Men i reklamen för Let's Dance känns det som att det är bara hon som får vara med på reklamen alla andra får man ungefär bara se i 1-3 sek. Varför kan de inte jämna ut det lite? Sen så känner jag igen Magnus med. Sveriges starkaste man tror jag, eller han kanske var sveriges starkaste man. Men iaf han känner jag också igen. Sen är det några till som man känner igen. Men jag tror att jag iaf ska bänka mig framför soffan med chips och kolla på Let's dance ikväll!
Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha x)

2009-01-09 @ 19:37:23
Postat av: saraa

ja precis det är bara laila bagge som är med i reklamen! SJUKT! men magdalena graaf känner du väll igen :) jäg läser en bok hon har skrivit nu den är bra! :D

2009-01-09 @ 19:38:57
Postat av: Fiia

HAha, najs blogg manda, börjar bli många språk nu ;) <3

2009-01-09 @ 19:41:51
Postat av: Anonym

Deet låter gott ;D <33

2009-01-09 @ 19:53:53
URL: http://fridahenriksen.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0