congo

Hallå alla!
Idag var jag med Sofia igen. Vi kollade på Congo typ samma regissör som har gjort Jurassic Park. Men detta handlade typ om någon apa och att ett ''gäng'' åkte till Afrika för att leta efter en kille och en stad. Och där fanns det galna apor som dödade alla haha. men den goda apan som heter Congo var skit söt verkligen!
Vad ska man titta på ikväll då? Vet inte om jag orkar att kolla på Let's dance det är ganska tråkigt tycker jag.
Men i skolan hände det inget nytt tror jag inte. Eller när vi hade idrott så spelade vi fotboll och då sköt jag mot mål och då råkade jag skjuta på en i min klass ansikte men när den kom på hans ansikte så studsade bollen in i mål. Han fick näseblod, men det var faktiskt inte menigen jag gjorde så att han gjorde mål fast ah. Ska sikta bättre nästa gång!
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

För jag visste att du slulle läsa min blogg, och de är vell inte kul att få veta vad man ska få? :O <333

2009-03-21 @ 17:00:35
Postat av: Anonym

För jag visste att du slulle läsa min blogg, och de är vell inte kul att få veta vad man ska få? :O <333

2009-03-21 @ 17:00:38
Postat av: frida

haha snyggt mål det måste ha blit :P haha

<333

2009-03-22 @ 01:35:45

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0