hv.

hejsan.
Nu har jag varit och tränat det var kul. Idag har det varit en kul dag.
men nu sitter jag och kollar på ishockey Hv - Timrå det står 3-3 det är spännande.
Precis när jag gick innanför dörren så stog det 2-2 sedan så gjorde Timrå mål, och nu direkt gjorde HV mål igen.
Men jag ska äta pannkakor nu!
Nu var det längesen jag skrev dagens låt har glömt att skriva det men jag ska försöka börja lite med det igen om ni inte tycker att det är jobbigt !
Dagens låt:
Måns Zelmerlöw - Hope & Glory
Puss <3


Kommentarer
Postat av: phiie

nice bajs :D

2009-03-09 @ 20:59:41
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: sara

gott med pannkakoar!

2009-03-09 @ 21:33:21

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0