kortspel.

hallojsan..
Nu är jag hemma efter skolan. Fast våran första lektion bild blev typ inställd för att våran lärare inte va där. Fast vi spelade Bluff istället för lektion haha.. Jag äger på att bluffa (y)
Kom faktiskt tvåa. En gång i allafall men det var kul. Sedan så körde vi nåt konstigt kortspel då man skulle slå på korten när de kom en tia och två av samma kort upp.
Idag ska jag träna til showen som är på södag. Fast imorgon så har vi ingen träning på morgonen så jag får sova på en lördag för typ första gången på hundra år!
Puss <3'


Ursäkta bilden jag för typ hundra miljader år sen.. har inte fått tbx min dator än så kan inte lägga upp några normala bilder än så ni får nöja er med denna!

Kommentarer
Postat av: sara

haha sööt, men när får du din dator då??

2009-03-28 @ 11:12:26

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0