matteläxan

hejsan.
Nu har jag kommit hem från skolan. Hade Elevens Val idag jag har träslöjd håller på att göra någon sorts liten ask. Men nu sitter jag och gör matte läxan så tråkigt men jag har gjort nästan alla uppgifter nu men jag fattar inte 3 av dom. Funderar på om jag ska läsa lite mer i Twilight men jag vill inte läsa ut den så jag tror att jag ska försöka att inte göra det. Fast jag läste lite innan precis när jag kom hem från skolan. För igår kväll läste jag inget orkade inte. Men om det är någon som undrar funkar fortfarande inte min dator. Så jag kan inte lägga upp några intessanta bilder.
Har inget att göra så här kommer vad alla Twilight böckerna heter på Spanska!

Twilight- Crepusculo         (Om Jag Kunde Drömma)

New Moon- Luna Nueva                   (När Jag Hör Din Röst) 

Eclipse- Eclipse                                  (Ljudet Av Ditt Hjärta)

Breaking Dawn- Amanecer               (Så Länge Vi Båda Andas)

Puss <3

Kommentarer
Postat av: sara

fiin bild (L)

2009-03-17 @ 15:10:10
Postat av: linnea

Finaste bilden :) De är så galet söta ;)

2009-03-21 @ 23:21:34
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0