sm tävling & dator som dampar

hejsan.
Nu har jag kommit hem från tävlingen. Vi kom fyra haha. Men det gick bra för mig iallafall. Det var jätte kul att tävla igen & kul att sova på hotell 2 nätter hehe. Men nu sitter jag & kollar på Beck. Har sett den jätte många gånger men jag har inget annat för mig.
Min dator dampar helt och hållet. Tror att jag har fått nåt virus igen. Så jag kan inte lägga in bilderna från kameran på datan än. Så att bilder får komma när jag har fixat datan och det lär ta ett tag. Men datan typ segar jätte mycket sen stog det att brandväggen hade slutat att fungera JIPPIE verkligen, usch jag hatar min dator vill ha en ny för det är nåt fel på den hela tiden känns det som.
Men nu ska jag kolla vidare.
Puss <3

Kommentarer

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0