stan idag.

hejsan.
Idag har jag sovit över med Sofia det var kul!
Nu efter skolan så åkte vi till stan, jag köpte ett linne på H&M.
Sedan köpte jag lite godis på Godishuset. Men vi kollade i massa affärer, vi prövade skor o.s.v det var jätte kul.
Har kommit på lite vad jag ska önska mig i födelsedagspresent också. Ska göra en liten kom ihåg lista på det, så jag inte glömmer bort. Kan inte lägga upp några nya bilder för att min dator är fortfarande typ helt paj eller behöver en ny hårdisk. Ska träna också snart.
Puss <3

Skit gammal bild på oss två haha. Typ hundra år sen :)

Kommentarer
Postat av: fiffi

Okej ;) Vad önskar du dig? (: Jag ska inte träna idag..



Svara på mina frågor på Bloggen :D

2009-03-11 @ 18:35:43
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: Frida

Aww så söta!<333

2009-03-19 @ 14:52:30

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0