twilight <3

hejsan.
Min dator dampar fortfarande så jag kan inte lägga upp bilderna från i helgen än.
Nu har jag sett twilight. Den var verkligen en av dom bästa filmerna jag någonsin har sett. Den var så himla bra verkligen. Älskar Twilight, nästa film med twilight altså 2:an kommer ut på bio den 20 november 2009. Den premiären måste jag bara gå på. Men han som spelar Edward Cullon är så snygg. Sån drömkille verkligen!
Alla måste bara se den annars går man miste om något!
Jag vill inte läsa bäckerna för då brukar man alltid tycka att filmerna är dåliga och det vill inte jag så jag ska vänta snällt på alla filmerna, om jag kan !
Puss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Har jag inte sagt att den var jättebra hur länge som helst! men du bara ja ja ja.....MEN NU FÖRSTÅR DU VAD JAG MENAR! TWILIGHT<33333333333333

2009-03-02 @ 21:32:59
Postat av: Julia

allså den är inte bra den suger

2009-03-05 @ 14:57:54

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0