twilight fakta

okej.
Är fortfarande beroende av twilight haha.
Men som jag tidigare har skrivit så kommer New moon ut på bio den 20 november 2009 men Eclipse som är den tredje boken i serien kommer ut 30 juni 2010. Men jag ska ju köpa alla böckerna och min mamma har faktiskt köpt den första boken åt mig idag. Den kostade bara 69:- på ica maxi, man kan hitta fynd där också. Jag kanske ska köpa den andra boken på Fredag, på bokrean. Fast just nu håller jag på att läsa Eragon 2 fast jag har läst mer än hälften i den. Men nu har jag ju också twilight att läsa men jag har också resarverat 14 år till salu på bibblan. hehe så ja har mycket att läsa.
Men så här kommer twilight DVD fodralet se ut!

Niiiiiiiiiiiiiiice :)
Puss <3

Kommentarer
Postat av: phiie

Haha ja du är beroende och de har jag också blivit :P Jag kollade på twilight i går och ska kolla på den idag igen :D <33 Den är så himla bra! Japp men asså du kommer läsa up 14 år till salu snabbt för den är sååå bra ! Jag ska lämmna in min i morgon på stads bibloteket om du undrar. För jag ska in till stan och kolla bok rean och sen låna böckerna :P Men så jag tror boken kommer bli ledig då (: Puss <33

2009-03-05 @ 13:12:59
URL: http://phiie.blogg.se/
Postat av: sara

vad heter den där sidan då?

2009-03-06 @ 14:11:13

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0