till kära sophie

nu lägger jag ut ett inlägg för alla som JÄTTE gärna vilja ha ett så om du kollar sophie så ah du är den enda som kollar säkert men ändå haha lame, jag har sjuukt tråkigt ja funderar på att dynga inatt , ska nog kolla på ett antal filmer men jag vet inte vilka, kanske typ en film som heter harry brown .. ELLER!, fick en ny idé kanske ska kolla på sagan om ringen filmerna då är jag ju vaken hela natten för dom är ju så låånga coh såå grymt bra, jag kom på att sara kanske också kollar på detta inlägget för jag TROR att hon har mig på bloglovin , okej men alla som har läst detta inlägget är verkligen NOLIFERS precis som jaaag :D

Kommentarer
Postat av: phiie

hahaa, du är la roligt älskling (L) ,,,, ska du vara vaken hela natten lär du ju blogga i morgon också eftersom du lär vara önnu mera crazzy då (om de går xd ) puss på dejj <333

2010-03-06 @ 23:21:30
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0