Heta låtar!

Här kommer de hetaste låtarna precis denna minut!
Lil wanye - Go dj
Alla Ne-yo låtar
Showtek - No harder
Alla Simpleplan låtar!


Men idag har jag varit med Frida och Sofia. Shiiiit asså vad det va kul.
Först på bussen så va de några utlännigar killar så asså. Som ville ha våra nummer xD.
Vi gav ju inte de till dom vi skrev nåt annat, men sen så åkte vi till Frida. Vi hyrde film och blev utelåsta!
Sen ''kollade'' vi på filmen! Kan ju lugnt säga att jag vann!
Men sen när vi åt så åt vi makarongratäng som var jätte god!. Och ketcupen hade jätte bra sprut så frida ställde sig på stolen och sprutade ner i maten. Just då kom Jimmy in och Frida blev as rädd haha!
Jaja men det var skiit kul idag !
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

jaaa det va jätte kul!!! hahaha ni vågade jue inte skriva nummret :P exakt hände allt möjligt x ) njee vet inte riktigt om man kan hålla med om att du vann ;P hahha

men iallafall va det skit kul!!!!!!!!!!!!

2009-01-23 @ 19:17:47
Postat av: Ronja

Simple plan (Y) <3

2009-01-23 @ 19:54:48

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0