Längtar till Sommaren!

Hej!
Idag vaknade faktiskt jag ganska hyfsat tidigt. Jag tror att hon var halv 10 :)
Ska träna senare i 3 h ! Hehe men jag fick sova idag i allafall. Men vi har snart sportlov, det kommer bli skönt. Ska vara med kompisar och bara slappa <3
Fast jag längtar så otroligt mycket efter sommaren!
Sommaren 2009 måste bara bli perfekt! Sola & Bada & Shoppa & Resa & Kompisar!
Ska steka på stranden. Om det bara blir varmt och skönt, men det får vi hoppas <3
Dagens låt:
Billy Talent - Red Flag
Puss <3

Bilden: Sommar 2008 på Kreta

Kommentarer
Postat av: frida

aah längtar !!!



+ snygg bild! :D

2009-01-24 @ 20:27:13

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0