hahahahaha bilden x)

Mehehe, har varit rätt dålig på att skriva och när jag gör det blir det väldigt korta inlägg ehe, men jag ahr faktiskt haft mycket i skolan nu. Men allt är nästan perfekt nu!, lov nästa vecka ju, så sjukt skönt, bara en dag kvar!
Idag på träningen skar jag mig själv på fingret på min skena typ en cm bara men ändå synd om mig :o, hah nej det var mitt eget fel ^^
En film som alla MÅSTE se är Cirque du freak the vampires assistent
tror jag att den heter den är en av de roligaste filmenrna jag någonsin har sett hehe, men den är samtidigt väldigt bra :D, och en som är med i den är så sjuukt sööt verkligen :D

HAHAHHAHAHAHHAHA, typ wannbe fjortis bild x)))
INGEN SERIÖS BILD xD

Kommentarer
Postat av: phiie

sexxxxiieee :D <33

2010-03-31 @ 21:56:36
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0