jobbig dag, men rolig!

Såå, nu har jag äntligen tid att blogga!
Dagen började med att jag var tränare på skridskoskolan, klockan 9 var jag på plats i ishallen, efter så blev det hem och småslöa sedan var det iväg till ishallen igen, hade 3 TIMMARS träning. Sedan så skulle dom småbarnen visa upp sina små programm och jag och min kompis skulle fixa musiken och vara speakers, hmm.. ah man kan väl bestämma själv om det var bra eller inte, vi råkade sätta på fel musik till dom 3 första LYCKAT! Sedan så började inledning av att vi började skratta, ajja sedan gick jag till min kompis för att ''fira'' henne. Det var i allafall väldigt trevligt så nu är jag hemma har gjort något från klockan 9 på morgonen och halv 1 på natten. Och folk säger att jag är lat :o

Min lilla kompis som har fyllt år!

Kommentarer

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0