påskägg

Nu är jag hemma från stan jag var på mi nprao plats igen och hämtade ett papper om hur jag har skött mig sedan fick jag ett påskägg så snällt av dom blev jätte glad. Sedan så åkte jag och Sofia vidare till stan och hon hittade inget men vi fikade på Waynes en stor chai latte blev det till mig, så gott!
Idag är jag på bra humör, fast nu måste jag skriva på min deckare till skolan det förstör dagen rätt mycket!

Min snygga vägg i bakgrunden, + jag ser rätt uttråkad ut!

Mm, vad gott vet inte om jag ska spara eller öppna nu !


Kommentarer
Postat av: frida

hihi chai latte Mmmm, lät gott de:)

Btw: söt bild <3

2010-03-24 @ 23:49:39

Kommentarer gör mig glad!:

Skriv ditt söta namn
Är du lat?

E-postadress: (bara jag som ser)

skriv din blogg så att jag kan kika in!:

Vad ville du skriva till lilla mig?♥

Trackback
RSS 2.0